هوبلو HUBLOT
نه برپایه سرمایه زیاد ، نه بر پایه سنت ، بلکه بر پایه نیروی بی رحمانه نوآوری و بازاریابی زیرک ساخته شده است.
این برند تابلوی نوآوری را بالا برده و با بازاریابی هوشمند آن را نگهداشته است.
با ورود به صنعتی که قبلاً صدها سال ساعت سازی را وادار به طراحی سنتی کرده بود ، برای هوبلو ، این سفر تقریباً در اواخر سال 1980 آغاز شد. اما با وجود همه اینها ، آنها هرگز از متفاوت بودن با بقیه نمی ترسیدند. با استفاده از مواد متنوع (از جمله اولین ساعت مچی بند لاستیکی جهان) که این صنعت قبلاً هرگز ندیده بود ، آنها جایگاهی برای خود ایجاد کردند.
فرمول موفقیت آنها؟ گردآوری نوآوری های پیشرفته و سنت های قدیمی ساعت سازی برای ایجاد چیزی جسورانه و مشخص که به راحتی برای کسانی که به دنبال یک ساعت مچی کارامد هستند جذاب باشد.
«خانه غیرمعمول ترین مواد برای ساعت ها»
“هنر ترکیب” ، هوبلو به عنوان خانه ای از غیر معمول ترین مواد و ترکیباتی است که تاکنون در دنیای ساعت سازی استفاده شده است.
چندتا را نام ببرم؟ Magic Gold (آلیاژ طلا با سرامیک تزریق شده) – اولین و تنها آلیاژ طلای 18 کیلوگرمی ضد خراش، کربن طلای و کربن تیتانیوم (فلز تزریق شده با فیبر کربن) ، Texalium (فیبر کربن و آلومینیوم است که می تواند برای تولید رنگ های مختلف استفاده شود) و Osmium – یکی از نادرترین عناصر فلزی است که تا کنون شناخته شده است.
«آنها اولین ساعت بند لاستیکی را ساختند»
وسواس هابلوت برای استفاده از مواد غیرمعمول از سال 1980 و پس از 3 سال تحقیق گسترده آغاز شد که زمینه را برای اولین ساعت بند لاستیکی جهان فراهم کرد. علی رغم عدم فروش یک ساعت در اولین نمایشگاه خود در نمایشگاه ساعت بازل 1980 ، این ساعت با فروش بیش از 2 میلیون دلار در سال اول خود با موفقیت تجاری روبرو شد! این ساعت حتی در اولین سال پخش خود به عنوان “ساعت اروپایی سلطنتی” اعلام شد.
تسمه های لاستیکی امروزه تقریباً با هر ساعت ورزشی یا غواصی همخوانی دارد ، اما اکنون احتمالاً می دانید که از کجا آمده است.
«برنی اکلستون مورد حمله قرار گرفت و آنها این حادثه رو به فرصت تبدیل کردند!»
یکی از رئیس ها ، برنی اکلستون (ثروت تقریبی 2 میلیارد پوند) توسط افرادی در سال 2010 مورد حمله قرار گرفت.
نسخه ساعت های هوبلو limited edition او نیز توسط سارقین ربوده شد اما او به جای غصه خوردن و ناراحتی ، از این حادثه به عنوان فرصت استفاده کرد و از صورت ضرب و شتم خود سلفی گرفت سپس با هوبلو تماس گرفت و پیشنهاد کرد که از سلفی خود به عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی با عنوان “ببینید مردم برای یک هابلوت چه خواهند کرد” استفاده شود.
«زمان بندی سریعترین انسان روی زمین»
برای صاحبان یک برند ساعت ، کاملاً طبیعی است که با سریعترین انسان کره زمین در ارتباط باشند.
هابلوت همکاری خود را با اوسین بولت اعلام کرد و حتی به احترام او کل مجموعه اش را به نام وی “The King Power Usain Bolt” نام گذاری کرد.
«هوبلو کریکت را دوست دارد»
هوبلو که به عنوان شریک بزرگترین نامهای دنیای ورزش شناخته می شود ، همچنین اولین مارک لوکس سوئیسی است که در کریکت ، دومین ورزش محبوب جهان (پس از فوتبال) سرمایه گذاری کرده است.
آنها در جام جهانی کریکت 2015 همکاری خود را اعلام کردند و حتی یک کرونوگراف با مضمون کریکت کلاسیک را برای بزرگداشت همین همکاری تولید کردند.